اتو بخار مخزن دار سیلتر

اتو بخار مخزن دار سیلتر

اتو در اکثر خانه ها وجود دارد و همه ی انسان هایی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند، از این وسیله استفاده می کنند. همچنین از این محصول در تولیدی ها توسط خیاطان نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به خیاطان برای تولید محصولاتی که به پارچه نیاز دارد، کمک می کند.

این محصولات شامل: لباس، کت و شلوار، پرده، پتو و … می باشند و هر کدام نیز در تولیدی ها و کارخانه های زیادی مشغول به تولید هستند. پس داشتن یک اتو بخار با کیفیت و مناسب برای آن ها بسیار ضروری و واجب می باشد. اما یک سری از انسان ها که در این زمینه تازه کار و کم تجربه می باشند و می خواهند تازه این حرفه را شروع کنند، نیاز دارند تا نحوه درست کار با اتو بخار مخزن دار را به طور اصولی یاد بگیرند و از دستگاه به صورت کاملا درست و دقیقی کار کنند. در ادامه به شما آموزش نحوه کار با اتو بخار مخزن دار سیلتر را ارائه می دهیدم.

اتو بخار مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران

یکی از بهترین اتوبخار های داخلی موجود در کشور، بدون شک اتو بخار مخزن دار سیلتر می باشد. این اتو بخار ویژگی های بسیار زیادی دارد و در یک مقاله در همین سایت به طور کامل به معرفی این محصول پرداخته شده است .اما در همین جا یک سری از ویژگی و کاربرد های اصلی و مهم این اتو بخار را به شما خواهیم گفت.

توان مصرفی این محصول 1600 وات می باشد که توان بسیار بالایی محصوب می شود. سرعت آماده سازی بسیار بالایی دارد و به در کمتر از چند دقیقه آماده اتو کشی می شود. برای هر پارچه ای مانند ضخیم، حریر، ظریف و … مناسب است و به صورت حرفه ای و عالی آن ها را اتو کشی می کند.

جنس کفه این محصول صفحه نسوز تفلون می باشد. قدرت بسیار فوق العاده ای در پخش بخار دارد و می تواند به صورت مداوم و خودکار بخار را بر روی سطح پارچه پخش کند. همچنین این محصول ویژگی های زیاد دیگری هم دارد که در مقاله معرفی اتو بخار مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران به آن پرداخته ایم.

آموزش شروع به کار با اتو بخار مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران

حالا که با این محصول قدرتمند و شگفت انگیز آشنا شدیم، می خواهیم در این مقاله نحوه کار با این اتو بخار را به شما توضیح دهیم. بارها شده که از وسیله ای به صورت اشتباه و غیر اصولی استفاده کرده ایم و به آن دستگاه آسیب های زیادی وارد کردیم.

به همین خاطر لازم است تا نحوه استفاده درست آن دستگاه را یاد بگیریم تا هم کار انجام شده کیفیت بالایی داشته باشد و هم به سلامتی دستگاه لطمه ای وارد نکند.

ابتدا باید درب مخزن بخار را باز کنید و سپس 2 لیتر آب داخل مخزن بریزید توجه کنید که حتما از آب مقطر استفاده کنید. بعد درب را بسته و اتو بخار را به برق وصل می کنیم دو کلید روی دستگاه که مربوط به جوش آمدن آب دیگ بخار و داغ شدن کف اتو میباشد و در تصویر مشخص شده است را در حالت ON قرار بدید. به طور تقریبی 10 دقیقه طول میکشد که آب داخل دیگ بخار جوش بیاد و به بخار تبدیل شود. زمان تقریبی داغ شدن کف اتو نیز 5 دقیقه می باشد.

زمانی که فشار بخار به حد معین برسد چراغ بخار ( steam ) روشن می شود.زمانی که کف اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران داغ شد شما می توانید از بخار استفاده کنید.برای استفاده از بخار تنها کافی است که کلید خروج بخار را که روی دسته اتو قرار دارد را با انگشت شست خود فشار دهید تا تجربه یک اتوکشی لذت بخش را داشته باشید.

درجه کف اتو را را مناسب پارچه خود تنظیم کنید، حالت های تنظیم ترموستات شامل:

  1. اتو خشک:
    یک دایره توپر: پارچه های مصنوعی- اکرلیک – ابریشم – نایلون – ویسکوز و …
    دو دایره توپر: پارچه های پشمی – ابریشم مصنوعی
  2. اتو بخار :
    سه دایره توپر : پارچه های پنبه ای
    چهار دایره توپر : پارچه های کتان

اتو سیلتر

نکات مهم در استفاده از اتو

  1. زمانی که آب داخل مخزن تمام شود چراغ NO WATER  روشن میشود اتو را خاموش کنید و صبر کنید تا مخزن سرد شود (دورن مخزن بخاری نمانده باشد) بعد درب مخزن را باز کنید.
  2. اگر هنگام اتوکشی قطرات آب از کف اتو خارج شد به این دلیل هست که کف اتوی شما به اندازه کافی داغ نشده است . یا آب بیش از اندازه ظرفیت مخزن اتو داخل مخزن ریخته اید.
  3. برای اتوهای 3.5 لیتری بیشتر از 2 لیتر آب نریزید، چون مخزن اتو باید فضای کافی برای درست کردن بخار را داشته باشد.
  4. حتما قبل از هر بار پر کردن مخزن لوله اندازه گیری را به صورت عمودی به حالتی که با کف مخزن تماس پیدا کند قرار دهید وانگشت خود را بالای لوله قرار دهید بعد لوله مدرج را بیرون بیاورید تا مقدار آبی که در داخل مخزن قرار دارد را مشاهده کنید.
  5. با استفاده از کفی نسوز اتو مانع سوختن و براق شدن لباس ها شوید.
  6. قبل از پر کردن مجدد مخزن اتو را از برق بکشید.
  7. هرگز در حین استفاده از اتو و داغ بودن اتو دریچه مخزن را باز نکنید.

 

چطوری سوالاتمون رو بپرسیم؟

اگر سوالتون درباره ویژگی های اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران هست اینجا کلیک کنید.

اگر سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید تا راهنماییتون کنیم.

38 نظر در “آموزش کار با اتو بخار مخزن دار سیلتر

  1. سلام ،
    وقتی هر دو دکمه ی اتو رو روشن میکنم با وجود داشتن آب کافی ، بعد از گذشت زمان طولانی عقربه نشانگر همچنان روی عدد یک هست و چراغ steam روشن این عقربه بالاتر نمیره و به40 نمیرسه. مشکل چیه؟

    1. باسلام
      آبی که داخل مخزن ریخته شده جرم داشته یا جسم ریزی توی آب بوده که باعث بسته شدن اتصال درجه به مخزن شده.اگر چراغ بخار کار میکند مشکلی پیش نمیاد و میتونید از اتو استفاده کنید فقط درجه کار نمیکند.اگر مایل بودید برای درست کردن عقربه میتونید به نمایندگی مراجعه کنید.
      موفق باشید.

    1. سلام وقتتون بخیر
      من اتو سیلتر تازه گرفتم موقع استفاده تقریبا سه لیتر آب جوشیده که پنج دقیقه صبر کردم ته نشین بشه داخل مخزن ریختم بعد که روشن کردم درجه آمپر روی عدد سه نرفت بین دو و سه مونده چراغ steam روشن شد استفاده کردم حالا آمپر روی عدد سه نمیره اشکال نداره ؟

      1. سلام وقت بخیر
        آبی که داخل مخزن ریختید زیاد بوده به اندازه ۲/۵ لیتر آب بریزید که در مخزن برای بخار فضا باشد .درحال حاضر مشکلی پیش نمیاد استفاده کنید تا آب مخزن کم بشود بعد از کم شدن آب روشن و خاموش شدن چراغ steam و درجه رو چک کنید

  2. سلام خسته نباشید من اتو سیلتر تازه خریدم اوردمش خونه ۲لیتر اب جوش داخلش ریختم الان ک اتو رو روشن کردم ازجایی که اب ریختم توش بخار میادبیرون درشم‌محکمه مشکل داره؟

    1. باسلام وقت بخیر
      نباید از جایی که آب ریختید بخار بیاد بیرون شاید واشر درب افتاده باشه یا درب را درست جا ننداختید.اگر مشکل حل نشد باید به متخصص نشون بدید

  3. سلام وقتتون بخیر هنگامی که برای مدت کوتاهی با اتو کار نداشته باشیم
    میشه هر دو کلید اتو بخار رو خاموش کرد و مجدد روشن کنیم و با اتو کار انجام بدیم
    یا اینکه فقط دکمه بخار رو خاموش کنیم کافیه؟

    1. باسلام و وقت بخیر
      خیر دو کلید باید خاموش باشد چون یکی از کلیدها برای گرم بودن اتو هست

  4. با سلام
    من اتو بخار سیلتر 3.5 لیتر دارم که زیاد استفاده نکردم بعد از حدود 5 ماه آن را روشن کردم، آب مقطر داخل اتو نریختم و آب جوش نمیاد و چراغ مربوط به جوش آمدن آب روشن نمی شود، اگر آب مقطر بریزم در دستگاه این مشکل رفع می شود؟

    1. باسلام خدمت شما دستگاه را باید به تعمیرکار بدهید تا مشکل شما را حل کنند.به آبی که داخل دستگاه ریختید مربوط نمی شود

      1. سلام وقتتون بخیر, هنگام اتو کردن بخار زیادی از کف اتو خارج میشه حتی زمانی که دکمه قرمز رو فشار نمیدم ,قطع نمیشه و مجبور میشم خاموش کنم و تا پایین اومدن درجه همچنان بخار خارج میشه , مشکل از کجاست ?

        1. سلام وقت بخیر
          آبی که برای داخل اتو استفاده کردین جرم داشته و جرم ها وارد شیربرقی شدن و باعث یکسره شدن شیربرقی شدن.باید به سرویس کارمراجعه کنید.

    1. سلام و وقت بخیر
      رابطی که استفاده میکنید باید کابلی باشد و استاندارد باشد

  5. سلام
    گاهی وقتا هنگام روشن کردن اتو با اینکه مقدار کافی اب درون مخزن هست مخزن صدا میده مثل صدای ترک خوردن
    این امری عادی هست؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      این امر بخاطر وجود هوا در مخزن هست قبل از روشن کردن اتو درب مخزن را باز کنید تا هوا خالی شود سپس درب را ببندید و روشن کنید یا دکمه قرمز اتو را فشار دهید تا خالی شود

  6. باسلام وخسته نباشیددرجه اتوی من بیش ازحدبالامیره تقریباتاانتهای درجه خطری داره یانداره

    1. باسلام و وقت بخیر
      درجه نباید بیش از حد بالا برود لطفا اتو خود را به نمایندگی دهید تا بررسی شود

    1. باسلام روزبخیر ممنون از انتخاب شما
      چراغ بخار در محدوده ۴۰ تا ۶۰ درجه روشن میشود.

    2. باسلام دیگ اتو و لوله خیلی داغ میشه و بعد از اینکه از برق کشیدیم طول میکشد که دیگ سرد بشه دوتا سوال دارم
      ۱. اینکه دیگ خیلی داغ میشه ولوله داغ میشه نرمال هستش یا دستگاه دچار مشکل شده ؟

      ۲.بعداز برق کشیدن مدت زمان نرمال سرد شدن دستگاه چقد هستش ؟

      1. باسلام و وقت بخیر
        در رابطه با داغ شدن دیگ و لوله این موضوع طبیعی هست و مشکلی ندارد
        برای مدت زمان سرد شدن نیز به میزان آبی که در مخزن موجود است بستگی دارد و زمان مشخصی نمی شود برای آن تعیین کرد فقط توجه داشته باشید که وقتی دیگ هنوز داغ هست آن را باز نکنید

  7. سوال
    هنگام استفاده از اتو هنگام کنار گذاشتن اتو آیا باید اتوی روشن را بصورت افقی روی صفحه روی مخزن قرار دهم ؟ و اینکه زمان مطلوب روشن بودن دستگاه چقدر است!

    1. با عرض سلام و ضمن تبریک سال نو و تشکر از انتخاب شما و اعتماد به تولید داخلی .زمان روشن بودن دستگاه نیز زیرا دستگاه برای مصارف صنعتی طراحی شده است از نظر فنی مشکلی پیش نمی آید.
      اتو را باید بصورت افقی روی صفحه که جایگاه اتو هست قرار دهید و مشکلی پیش نمی آید.
      در صورت هرگونه مشکل با توجه به گارانتی بودن محصول می توانید به آدرس داخل سایت مراجعه نمایید.
      باتشکر از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *