اتو بخار مخزن دار سیلتر

اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران

مهم ترین ویژگی اتو سیلتر مونتاژ ایران این هست که با افتخار مونتاژ ایران هست و شما با خرید این محصول از تولید داخل و جوانان کشور حمایت می کنید.

به نظر کارشناسان بهترین نوع اتو برای مصرف صنعتی، اتوهای بخار مخزن دار است. البته اتوهای مخزن دار برای مصارف خانگی هم استفاده می‌شود. اتوهای مخزن دار متفاوتی در بازار موجود است که ما در این مقاله قصد داریم اتو سیلتر که یکی از بهترین اتو بخار های مخزن دار است را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

اتوهای بخار مخزن دار

یکی از انواع اتوهای بخار، اتو بخار مخزن دار است که این اتوها مخزن آبی جدا و مجزا دارند. این اتوها مزیت‌های فراوانی دارند که در اینجا برخی از آن ها را برایتان بیان می‌کنیم.

1- راحتی کار اتو سیلتر مخزن دار مونتاژ ایران

راحتی و سهولت انجام کار، زمانی مشخص می‌شود که ما باید لباس‌های زیادی رو در زمان کوتاهی اتو کنیم.

به دلیل اینکه در این نوع اتوها به دلیل وجود مخزن جداگانه می‌توانید آب بیشتری را برای زمان طولانی‌تری در آن نگه‌داری و استفاده کنید.

2- اتوکشی با صفحه کاملاً سرد

در این نوع از اتوها، این امکان فراهم شده است که شما بتوانید با صفحه کاملاً سرد به‌راحتی اتو کنید. در حقیقت در برخی از اتو بخارهای مخزن دار نظیر اتو سیلتر، قابلیت اتو کردن لباس‌ها بدون گرم‌شدن سطح اتو و فقط با بخار آب امکان‌پذیر است. اتوها بیشتر برای لباس‌هایی نظیر کت‌وشلوار مردانه مناسب است که باید به‌صورت عمودی اتو شود.

3- نگهداری مدت طولانی‌تر آب داخل مخزن

اگر روزانه تعداد زیادی لباس باید اتو کنید اتو بخار مخزن دار، انتخابی مناسب است. بیشتر خیاطان از اتو سیلتر استفاده می‌کنند زیرا این اتو یکی از بهترین اتوهای بخار مخزن دار موجود در بازار است. مخزن این نوع اتوها اغلب در زیر میز اتو قرار دارند و شما می‌توانید با آب کردن مخزن آن تا چند روز به‌راحتی از این اتو استفاده کنید زیرا مخزن این اتو به‌گونه‌ای طراحی شده است که آب را به مدت طولانی نگه‌داری می‌کند.

 

دلایل انتخاب اتو سیلتر

یک انتخاب ایده عال برای اتو کشی انواع پارچه های ظریف و معمولی و ضخیم و حریر

توان مصرفی 1600 وات هست.

در کمتر از چند دقیقه برای اتوکشی آماده میشود.

جنس کفه محصول صفحه نسوز تفلون است.

مجهز به چراغ راهنمای ترموستات و فشارسنج.

قدرت فوق العاده در پخش بخار دارد.

ظرفیت مخزن 3.5 لیتر.

دارای کارت گارانتی شش ماه.

قدرت پخش بخار بصورت مداوم.

بخار مضاعف که نسبت به اتوهای دیگر بالغ بر 10 برابر فشار و شدت و حجم بخار دارد و مجهز به سیستم بخار خودکار.

بدون شفق و برق انداختن برروی پارچه.

سیستم خودکار بخار.

قابلیت تعیین نوع پارچه.

لوازم همراه اتو

قیف و پارچ برای ریختن آب داخل مخزن اتو که حتما باید از قیف استفاده کنید.

آنتن و دفترچه راهنما و لوله مندرج آب برای اندازه گیری آب و واشر زاپاس.

 

ویژگی‌های اتو سیلتر مونتاژ ایران

ویژگی‌های اتو سیلتر عبارت‌اند از:

  • المنت‌های گرم‌کننده‌ی مخزن آب که در زیر دستگاه قرار گرفته است، آبی با دمای بالا بخار تولید می‌کند و آن را به سطح سرامیکی اتو انتقال می‌دهد تا اتوکشی با زمان کوتاه‌تری انجام شود.
  • طراحی مخزن آب این اتوها به شکلی است که از به‌وجودآمدن رسوب جلوگیری می‌کند.
  • ضدزنگ بودن اتو سیلتر سبب ماندگاری بیشتر و کارایی بالاتری می‌شود.
  • این اتوها به‌صورت دائم بخار تولید می کنند که همین امر سبب میشود که بدترین چین و چروک ها به راحتی از بین بروند.
  • زمان اتوکشی اتو سیلتر از اتوهای معمولی حدود یک‌سوم کمتر است و همین صرفه جویی در زمان باعث شده است که طرف‌داران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.
  • همچنین این اتو این امکان را دارد که پشت و روی لباس، هم‌زمان اتوکشی می‌شود و دیگر نیازی ندارید که لباس را برگردانید و در وقتتان هم صرفه‌جویی می‌شود.
  • این دستگاه دارای چراغ هوشمند است تا زمانی که دستگاه آب ندارد شما متوجه شوید و نیازی به دائم چک کردن مخزن آب ندارید.
  • وزن کم اتوهای سیلتر و طراحی ارگونومیک آن باعث شده است که هیچ آسیبی به بدن و عضلات آن وارد نشود.

مزایای اتو سیلتر مونتاژ ایران

مزایای اتو سیلتر مونتاژ ایران عبارت‌اند از:

1- نتایج باکیفیت

اصلی‌ترین کار یک اتو بخار، از بین‌بردن چین‌وچروک است که این اتو تمامی چین و چروک ها را به‌صورت کامل از بین می‌برد.

2- دارای وزن سبک

اگر مجبور هست دائماً از اتو استفاده کنید سبک بودن اتو یک امر ضروری برایتان است؛ زیرا اگر اتو سنگین باشد به مچ دست شما آسیب می‌زند. اتو سیلتر مونتاژ ایران دارای وزنی سبک است و تمامی استانداردها را رعایت کرده است.

 

3- قابلیت اتوکشی به‌‌صورت عمودی اتو سیلتر مونتاژ ایران

بیشتر اتوهای مخزن دار سیلتر، دارای ویژگی فوق‌العاده اتوکردن به‌صورت عمودی هستند. این قابلیت باعث می‌شود که شما به‌راحتی بتوانید بخار را روی لباس آویزان خود بکشید و با زمان کمتری یک لباس مرتب و اتو کشیده داشته باشید. این خصوصیت بی‌نظیر اتوهای سیلتر برای پرده و لباس‌های مردانه بسیار مناسب است و به‌راحتی می‌توانید بدون اینکه پرده خود را به خشک‌شویی بدهید خودتان با زمان کمتر و بدون هزینه آن را اتو کنید.

 4- ایمنی بالا اتو سیلتر مونتاژ ایران

اتوهای مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران دارای امنیت زیادی است که به‌صورت هوشمند تعبیه شده‌اند و قابلیت خاموش شدن خودکار دارند. به همین دلیل در سراسر جهان دارای محبوبیت زیادی هستند.

این خصوصیت بسته به مدل اتو و نوع حالت قرارگیری آن مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال اگر برای مدتی اتوکشی قطع شود، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده و مانع از سوختگی لباس و یا آتش سوزی می‌شود.

5- اتوکشی سریع‌تر با قابلیت optimal TEMP (کنترل دما) اتو سیلتر مونتاژ ایران

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اتوها، اتوکشی بسیار سریع نسبت به سایر اتوها است. این اتوها، از برق افتادگی و سوختگی لباس و پارچه‌ها جلوگیری می‌کند.

در اتو بخار مخزن سیلتر، قابلیت کنترل دما «optimal TEMP»، تعبیه شده است و خود دستگاه به‌خوبی می‌تواند دمای موردنیاز برای اتوکشی را بر اساس جنس پارچه مشخص و آن را تنظیم و متعادل می‌کند.

حرف آخر

در این مقاله برایتان از اتو بخار مخزن دار، اتو سیلتر مونتاژ ایران و مزایای آن نکاتی را بیان کردیم امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. یکی از بهترین انتخاب اتو برای کارهای صنعتی و خیاطی اتو مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران است.

همچنین برای آشنایی با اتو بخار مخزن دار اینجا کلیک کنید.

 

 

 

6 نظر در “معرفی اتو بخار مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران

  1. از گرگان این اتو رو سفارش دادم. کمتر از 24 ساعت به دستم رسید. بسته بندی بسیار ایمن و مناسبی داشت. واسه تست اتو یه آستر و حریر رو با حجم بالا اتو کشیدیم. عالی بود. واسه شروع درحد مارک تُرک بود..تشکر ویژه از مدیریت محترم واسه ارسال سریع شون و بسته بندی ایمن و فوق العاده شون

  2. امروز. اتو سیلتر ایرانی خریدم. وقتی. اوردم خونه داخل مخزن آب داشت. آیا این قبلن استفاده شده

    1. با عرض سلام و ضمن تبریک سال نو و تشکر از انتخاب شما و اعتماد به تولید داخلی .
      تمام اتوها در داخل کارخانه برای استاندارد سه مرتبه تست میشوند و داخل آنها آب ریخته میشود .نگران نباشید اتوی شما نو است.
      درضمن با توجه به گارانتی بودن محصول می توانید بدون پرداخت هزینه به آدرس داخل سایت مراجعه کنید.
      باتشکر از همراهی شما

  3. سلام وقتتون بخیر من چند روز پیش یک اتو سیلتر ایرانی خریدم اما به نظر مشکل داره بطوریکه هنگام روشن شدن صداهای غیرعادی زیادی داره و خیلی تکون میخوره،باید چکار کنم

    1. باسلام و ممنون از خرید شما
      این سوال برای خیلی ها پیش می آید.اتو بعد از کارکردن هنگامی که خاموش میکنید چون داغ است و سرد میشود یک اختلاف فشاری داخل دیگ بخار به وجود می اید که روشن کردن اتو بعد از مثلا یک روز که اتو سرد شده است آن اختلاف فشار باعث ایجاد خلا نسبی و ایجاد لرزش می شود شما باید قبل از روشن کردن اتو توجه کنید وقتی که سرد هست نه هنگامی که داغ هست(هرگز هنگام داغ بودن اتو درب دیگ آن را باز نکنید) درب دیگ اتو را باز کنید و مجدد ببندید تا فشار داخل دیگ با بیرون یکسان شود بعد درب دیگ را کامل بسته و آن را روشن کنید تا مشکل برطرف شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *