اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران، شباهت بسیار زیادی به نمونه تولید شده در ترکیه در دارد. این شباهت محدود به ظاهر آن نیست و از نظر کارایی هم شباهت بسیار زیادی وجود دارد.

یکی از مدل‌های اتوی مخزن دار که در ایران محبوبیت زیادی دارد مدل اتوی 2035، اتویی است که طرفداران خاص خود را در ایران پیدا کرده است و در حال حاضر در ایران نیز تولید می‌شود.

ویژگی‌های اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران

این اتو دارای سیستم بخار خودکار است و در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از روشن کردن آن آماده به کار می‌شود. وجود یک محافظ نسوز در کف اتو باعث می‌شود تا در هنگام کار دیگر نگران برق اندختن پارچه‌ها نباشید. این اتو برای کار با انواع پارچه از جمله پارچه‌های معمولی، پارچه ضخیم، پارچه حریر و دیگر پارچه‌های نازک کاملاً مناسب است. چرا که محافظ آن ماتع از آن می‌شود تا به بافت و ظاهر پارچه آسیبی وارد شود.

اتو سیلتر مونتاژ ایران قدرت زیادی در پخش بخار دارد و می‌توان با بخار و یا در صورت لزوم بدون بخار به راحتی با آن کار کرد.

از دیگر ویژگی‌های این اتو می‌توان به مطابقت آن با استانداردهای استانداردCE اروپا، استاندارد جهانیPSE اشاره کرد.

مشخصات فنی اتو سیلتر مونتاژ ایران

اتو سیلتر مونتاژ ایران یک مخزن استیل ضد رسوب و زنگ دارد که حجم این مخزن سه و نیم لیتری است. از این نظر این اتو برای کار در مزون‌ها مناسب است و سیستم پخش بخار خودکار آن توان این را دارد که تا یک ساعت و نیم پیوسته کار کند. این دستگاه دارای فشارسنج، صفحه نمایشگر و چراغ راهنماس ترموستات است و در هنگام کار با آن می‌توان بخار خودکار آن را قطع کرد. ولتاژ ورودی دستگاه 220 ولت است و توان مصرفی برق آن 1600 وات است. از نظر میزان مصرف انرژی اگر چه تا حدودی کم مصرف است اما در رده B مصرف انرژی قرار می‌گیرد.

این اتو به صورت خودکار میزان حرارت دهی و گرمایش را کنترل می‌کند. بنابراین نیازی به دستکاری و تنظیم مجدد آن در هنگام کار نیست.

مقایسه سیلتر ایران

تفاوت نمونه ترک و ایرانی

این دو اتو از خیلی از جهات به هم شباهت دارند اما در بعضی از قسمت ها با یک دیگر متفاوت هستند که ما می خواهیم این تفاوت ها را برای شما شرح دهیم.

شیر برقی اتو سیلتر مونتاژ ایران، محصول ایتالیا است و باقی قطعات استفاده شده در آن نیز ایتالیایی است. در اتو سیلتر مونتاژ ایران سیستم المنت دیگ حرارتی ترکیه است . ساختار داخلی دو دستگاه کاملاً شبیه به هم است و تفاوت آنها در جنس کیفیت قطعات داخلی است قدرت بخار اتوی ایرانی بیشتر است. همین طور امکان رسوب گرفتن در نمونه ایرانی کمتر از نمونه ترک است.

دیگ این دو اتو بخار هر دو از جنس آلمینیوم می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

یکی از ویژگی های اتو بخار  سیلتر مونتاژ ایران این است که این اتو دارای 6 ماه گارانتی طلایی می باشد و به کمک این گارانتی می توان به مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده برای دستگاه پیش بیاید را حل کرد. اما اتو بخار مونتاژ ترک گارانتی ای ندارد و بدون گارانتی به شما تحویل داده می شود.

قیمت اتو بخار مخزن دار مونتاژ ترک  بسیار بالا تر از اتو بخار مونتاژ ایران می باشد از لحاظ کیفیت تا حدودی این دو اتو بخار با یک دیگر برابر می باشند. در نتیجه اگر می خواهیم یک انتخاب درست داشته باشیم می توانیم اتو بخار ایرانی که دارای قیمتی مناسب و کیفیت عالی ای است، را انتخاب کنیم و در کار های خانگی و تولیدی از آن استفاده کنیم.

قدرت بخار اتو بخار ایرانی بیشتر از ترک می باشد و این موضوع به اتو کشی بهتر شما کمک زیادی می کند. زیرا هر چه بخار بیشتری بر روی پارچه قرار بگیرد، پارچه راحت تر اتو می شود و به سرعت صاف می شود.

یکی از  مشکلاتی که برای هر اتویی ممکن است پیش بیاید رسوب گرفتن اتو می باشد. امکان رسوب گرفتن در اتو ایرانی به دلیل داشتن مسیری صاف که در کفه اتو است نسب به اتو بخار ترک کمتر است.

در کل این دو اتو فرق های زیادی با همدیگر نمی کنند و هر دو  از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار هستند. با داشتن این ویژگی ها هر  کدام انتخاب های خوبی محسوب می شود اما چه بهتر می شود که از محصولات داخلی کشور استفاده کنیم و باعث رشد اقتصادی کشور شویم.

همچنین پیشنهاد میشود مطلب اتو مخزن دار سیلتر مونتاژ ایران را بخوانید

 

4 نظر در “بررسی اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران

  1. من شنیدم اتو سیلتر مونتاژ ایران مصرف برقش خیلی زیاد تر از اتو سیلتر مونتاژ ترکیه است درسته؟

  2. این اتو بسیار عالی هستش من دارم از مدل مونتاژ ایران خیلی ازش راضی هستم بخار عالی و قدرت زیاد در اتو کشی 😍ممنون از شرکت سازنده اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *