اتوبخار چه مارکی خوب

اتوبخار چه مارکی خوبه ، بررسی برندهای اتو بخار

امروزه شاهد انواع مختلفی از اتوها با مدل‌ها و کیفیت‌های متفاوت هستیم و مهم‌ترین موضوع برای خرید ما این است که اتوبخار چه مارکی خوب است. طیف گسترده اتوبخارهایی که وارد بازار شده می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد چراکه می‌تواند به انواع نیازها پاسخ دهد اما از طرفی، این طیف گسترده محصولات، می­تواند ما را در خرید گمراه کرده تا نتوانیم بسته به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنیم. به همین دلیل باید اطلاعات کافی در باره انواع مدل‌ها داشته باشیم تا از انتخاب خود پشیمان نشویم.

کدام نوع اتو بهتر است و باید چه ویژگی‎هایی داشته باشد

اتو به خودی خود جلوه زیبایی به خونه میدهد. لباس ها، پرده ها، پارچه های روی تخت و… نیاز به زیبایی و مرتب بودن دارند و این زیبایی به وسیله شستن، مراقبت کردن از جنس پارچه و اتو مناسب آن اتفاق می‌افتد. اتوبخار انواع مختلفی دارد و برای انتخاب صحیح یک نوع آن، باید توجه کنید که نیاز شما بیشتر به کدام سمت است. اتو بخار، اتوبخار مخزن دار، اتو پرسی، اتو بخار ایستاده و اتو خشک انواع مختلف آن است که اتوبخار محبوب ترین این مدل‌ها محسوب می­شود چرا که کاربردهای بسیار زیادی دارد.

برای این که بدانیم اتو بخار چه مارکی خوبه، ابتدا باید از ویژگی‌های آن باخبر باشیم. ویژگی‌های عمومی یک اتو خوب شامل:

نوع بخار دهی، سیستم ضد چکه، جنس کفه، سیستم ضد رسوب و مخزن رسوب، جنس کف که اکثرا سرامیک یا تفلون است، سیستم قطع خودکار و محدوده قیمت آن است.
برای انتخابی مناسب باید ویژگی‌هایی که انتظار دارید محصولتان دارا باشد را به یاد داشته باشید. سپس این ویژگی‌ها را در مدل‌ها و برندهای مختلف بررسی کنید.
ممکن است شغل شما خیاطی باشد و یا به خاطر علاقه‌ای که به خیاطی دارید و گاها در خانه خیاطی می‌کنید به یک اتو خوب و کاربردی نیاز داشته باشید. یا ممکن است مغازه خشک­شویی داشته باشید و داشتن یک اتوبخار حرفه‌ای برایتان مهم باشد. حتما سوال شما قبل از خرید این است که اتوبخار چه مارکی خوبه، برای این که جواب سوال خود را بدانید قبل از بررسی برندهای مختلف ابتدا باید بدانید چه مزیت‌هایی در اتو می­تواند به شما کمک کند و چه نکاتی در کاربردی بودن اتو بخار تاثیر دارد.
علاوه بر خصوصیات عمومی که اشاره کردیم باید برای خرید یک اتو خوب به طول کابل آن توجه داشته باشید، میانگین طول سیم اتوبخار بین 1.5 تا 3 متر است اما با توجه به نیاز خود متراژ مناسب را انتخاب کنید. نکته بعدی قدرت یا همان وات اتو است که این قدرت در مدل‌های مختلف متفاوت است. و مورد بعدی نحوه بخار دهی اتو است که به چه صورت بخار را به سمت لباس یا پارچه هدایت می­کند و انتظارات شما را برطرف می­سازد یا خیر.

 

اتوبخار مخزن دار با معمولی چه تفاوتی دارد

اتوبخارهای معمولی اتوهایی هستند که ما در خانه استفاده می­کنیم و پیچیدگی خاص و خصوصیت حرفه‌ای ندارند و به راحتی می‌توانند کمک حال ما در خانه باشند.
در اتوبخارهای مخزن دار قابلیت تولید بخار آن بسیار مهم است و اصلی‌ترین ویژگی اتو مخزن دار است. این بخار وظیفه اتو کردن لباس را انجام می‌دهد. در گذشته این اتوبخارها بیشتر کاربرد در خشکشویی‌ها داشتند اما امروزه انواع خانگی آن نیز در بازار عرضه شده است.
اتوبخارها با وزن‌ها و کفی‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. وزن اتو در عملکرد آن اهمیت دارد زیرا اتوبخار اگر سبک باشد به خوبی اتو نمی­کند و اگر سنگین باشد شما را اذیت خواهد کرد. در گذشته برای اتوها از کفی‌های استیل و فلزی استفاده می‌شد. امروزه کفی اتوها از سرامیک، استیل، تیتانیوم و… ساخته می­شود.
برای خرید اتوبخار مخزن دار باید بسیار توجه داشته باشید که اتو انتخابی شما بهترین کاربرد را با قیمتی مناسب ارائه دهد. پس از بررسی انواع اتو و ویژگی‌های آنها، زمان آن رسیده که مدل‌ها و برندهای مختلف را بررسی کنیم و انتخاب خود را برای خرید انجام دهیم.

 

اتو بخار چه مارکی خوبه

 

  1. اتوبخار سیلتر مونتاژ ایران

اتوبخار سیلتر دارای مدل‌های متفاوتی است که اتوبخار مخزن دار یک‌ لیتری سیلتر مونتاژ ایران مدل 2010 و مدل 3.5 لیتری که مدل 3.5 لیتری این شرکت یکی از پرفروش‌ترین محصولات آن است و برای اتوی پارچه‌هایی با جنس حریر، پارچه ضخیم، پارچه نازک و پارچه معمولی مناسب است. همچنین اتوبخار سیلتر دارای خصوصیت ضد چکه، سیستم قطع خودکار، بخار دهی عمودی، سیستم ضد رسوب، مخزن رسوب، طول سیمی مناسب است و از همه مهم تر از ایمنی بالایی برخوردار است.

  1. اتوبخار مخزن دار سیرتر

این محصول با کیفیت پتانسیل رقابت با بسیاری از محصولات مشابه را دارد و با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه گردیده است. این مارک اتو دارای مخزن استیل ضد رسوب است و فشارسنج عقربه‌ای دارد و توانایی اتو کشیدن پارچه‌ها را با بخار و بدون بخار دارد. همچنین برای جنس حریر، پارچه ضخیم، پرده، پارچه نازک و پارچه معمولی مناسب است.

 

نتیجه گیری

مهم‌ترین سوال شما این بود که اتو بخار چه مارکی خوبه؛ مارک‌هایی که در بالا مورد بررسی دادیم کاربردی‌ترین اتوبخار مخزن دار هستند . با قیمتی بسیار مناسب در بازار خرید و فروش می­شوند. به یاد داشته باشید جهت خرید اتویی مناسب باید تمامی ویژگی‌های آن را بررسی کنید تا هنگام کار با آن نهایت لذت را ببرید.
شما می­توانید برای خریدی مناسب، ویژگی‌های اتو مدنظر خود را روی کاغذ یادداشت کرده و با برندهای مختلف مقایسه کنید. انتخاب یک اتو مناسب می‌تواند اهمیت بسیار زیادی در شغل و حرفه شما یا حتی در زندگی شخصی داشته باشد .پس در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید.

 

برای بررسی بیشتر مقاله اتوبخار ایستاده را نیز مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *